Search This Blog

Tuesday, 14 June 2011

Seminar Mesra Pelanggan 2011

Seramai 258 orang warga Kementerian Pelajaran Malaysia dari seluruh Bahagian, Agensi dan Negeri telah menghadiri Seminar Mesra Pelanggan yang dianjurkan oleh Intan pada 7 Jun 2011 di Auditorium Kompleks E, Purtrajaya. Seminar tersebut telah dirasmikan oleh Dato’ Dr. Rosli bin Mohamed


Dari kiri Ketua Seksyen Komunikasi Korporat Ab. Kahar bin Harun, Dato’ Dr Rosli dan Timbalan Pengarah Intan, Dr Abdul Wahab




Ucapan alu-aluan oleh Dr Abdul Wahab




Dato’ Dr Rosli merasmikan Seminar Mesra Pelanggan siri 8/2011




Dato’ Dr Rosli sempat beramah mesra bersama peserta seminar




Penceramah pertama Puan Rohida bt Kamis dari Mampu




Cik Erina bt Hamzah, Pegawai Khidmat pelanggan JPG Kampus Gaya mengajukan soalan kepada penceramah




Para peserta seminar 




Penceramah kedua, Tuan Haji Zainuddin bin Ali dari Bank Rakyat




Penceramah ketiga  Puan Hamidah bt Johari dari Lembaga Hasil Dalam Negeri




Penceramah Keempat En Masrun bin Maslin dari Lembaga Hasil Dalam Negeri




Tersenyum ketika mendengar penceramah memberi ceramah




Sebahagian dari peserta yang hadir seminar tersebut.




Gaya dan senyuman Pegawai Khidmat Pelanggan Unit Komunikasi Korporat.




Merenung jauh ke depan dalam tekad menjadi orang yang cemerlang


0 comments:

Post a Comment

Penafian: Kerajaan Malaysia dan Kementerian Pelajaran Malaysia adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini.